Zaznacz w kalendarzu 10-14.11.2022 WYBIERZ I KUP SWÓJ BILET >>

FAQ

Venue

  1. Gdzie odbywa się festiwal?
    Festiwal odbywa się w 3 hotelach:
    ARCHE HOTEL KRAKOWSKA
    Al. Krakowska 237, 02-180 Warsaw
    AIRPORT HOTEL
    ul, Komitetu Obrony Robotników 24, 02-148 Warszawa
    Sound Garden Hotel
    ul. Żwirki i Wigury 1802-092 Warszawa
    Novotel Airport Hotel
    ul. 1 Sierpnia 1, 02-134 Warszawa
    ARCHE HOTEL KRAKOWSKA
    Al. Krakowska 237, 02-180 Warszawa

    Warsztaty oraz tzw. Day Social odbywają się we wszystkich czterech hotelach, natomiast wszystkie imprezy wieczorne odbywają się w Airport Hotel.
    Szczegóły: https://salsafestival.pl/pl/hotele/

  2. Czy będa ułatwienia w dojazdach dla uczestników?
    Tak, w ciągu dnia będa shuttle busy pomiędzy Hotelem Airport, a hotelami Sound Garden Hotel oraz Novotel Airport Hotel
  3. Jaki jest dystans pomiędzy Hotelami?
    7-10 min przy użyciu komunikacji miejskiej lub samochodem
  4. Czy rezerwacja hotelu odbywa się za pośrednictwem organizatora festiwalu?
    Nie. Uczestnicy wszelkie sprawy związane z rezerwacjami hotelowymi załatwiają bezpośrednio z Hotelami. Niestety nie dysponujemy również zniżkami na rezerwację.

Bilety

  1. Jak mogę zakupić bilet?
    Przez formularz na naszej stronie internetowej https://salsafestival.pl/pl/platnosc/
  2. Czy mogę otrzymać fakturę?
    Tak. Aby otrzymać fakturę wystarczy napisać wiadomość na registration@salsafestival.pl Faktura wystawiana jest w ciągu 2 tygodni. Zgłoszenie prośby o fakturę powinno nastąpić maksymalnie tydzień od daty zakończenia festiwalu.
  3. Czy mogę oddać/wymienić/przepisać bilet na kogoś innego?
    Tak, wszelkie informacje na ten temat można znaleźć w naszym regulaminie sprzedaży
  4. Posiadam niewykorzystane środki z odwołanych/przeniesionych festiwali. Czy mogę je wykorzystać?
    Tak, informacje na temat zasad transferu środków znależć tu: https://salsafestival.pl/docs/2022/El_Sol_Salsa_Festival_2022_Przeniesione_passy.pdf
  5. Czy jeżeli mam zakupiony bilet na 2020 lub 2021 to automatycznie przechodzi on na inne wydarzenia?
    Nie, należy to zgłosić zgodnie z informacjami https://salsafestival.pl/docs/2022/El_Sol_Salsa_Festival_2022_Przeniesione_passy.pdf
  6. Czy bilet na Bootcamp lub Lab obejmuje także inne atrakcje festiwalu?
    Nie, bilet na Bootcamp lub Lab obowiązuje jedynie na zajęcia z Bootcampu lub Labu. Aby mieć możliwość wejścia na inne atrakcje festiwalu należy zakupić odpowiedni pass.
    Opis: https://salsafestival.pl/pl/rodzaje-passow/
  7. Dlaczego nie ma niektórych biletów w sprzedaży?
    Sprzedaż niektórych biletów zostaje czasem wstrzymana z powodu proporcji, często przy wyrównaniu proporcji wznawiamy sprzedaż.

    Niektóre bilety są wprowadzane do sprzedaży później, wraz z rozszerzeniem oferty festiwalu. Party passy oraz passy na pojedyncze imprezy pojawiają się w sprzedaży później niż passy warsztatowe.
  8. Czy można zakupić bilet na festiwal na miejscu?

    Tak można, pod warunkiem, że pula danego biletu nie wyczerpie się. Zakup biletu na miejscu zawsze wiąże się z wyższą ceną. Zakup odbywa się jedynie za gotówkę (PLN,EUR).
  9. Czy mogę dostać zniżkę na festiwal?
    Zniżki na bilety festiwalowe dostępne są jedynie u promotorów/ambasadorów naszego festiwalu. Organizator nie wystawia zniżek bezpośrednio dla uczestników.
    Osoby zainteresowane zniżką na festiwal powinny zgłosić się do któregoś z naszych ambasadorów.
  10. Czy mogę zostać promotorem festiwalu?
    Tak, wszelkie zapytania należy kierować do: groups@salsafestival.pl

Wszelkie inne informacje na temat biletów pojawią się wraz z rozszerzeniem oferty w ciągu roku.

Program wydarzenia oraz informacje o festiwalu “na miejscu”

  1. Czy można filmować i robić zdjęcia podczas pokazów/imprez/ warsztatów?
    W trakcie warsztatów możliwe jest nagranie materiału tylko pod koniec i tylko za wyraźną zgodą instruktora prowadzącego.
    Dodatkową możliwość rejestracji mają akredytowane ekipy dziennikarskie za odpowiednią zgodą.
    W trakcie imprez filmowanie pokazów czy social dancingu na parkiecie nie jest zabronione.
  2. Czy jest szatnia dla uczestników?
    Tak, na miejscu w każdym hotelu będzie dostępna szatnia dla uczestników. Może być za nią pobierana opłata.
  3. Czy jest catering? Kiedy / Gdzie można coś zjeść?
    Catering będzie dostępny w przerwie lunchowej i na koniec warsztatów.
    W ciągu całego wydarzenia będą dostępne do zakupu napoje oraz przekąski.
  4. Czy będzie Social Dance (impreza w ciągu dnia)?
    Tak będzie – na trzech parkietach odpowiedno we wszystkich trzech hotelach.
  5. Czy można wejść na salę tylko “popatrzeć” na warsztaty? (Bo np. mój chłopak/ żona, siostra, moje dziecko itd. tańczy)
    Niestety nie można. Na sale warsztatowe wstęp mają tylko osoby z odpowiednią opaską festiwalową.
  6. Czy dostanę jedną opaskę festiwalową, czy na każdy dzień jest inna?
    Uczestnik otrzymuje jedną opaskę na cały festiwal na dany pakiet. Tzn. otrzymuje więcej niż jedną opaskę, kiedy ma zakupiony dodatkowy pakiet np. Bootcamp.
    Nie wydajemy uczestnikom codziennie nowej opaski (!!!)
  7. Czy można wnosić własne napoje na warsztaty i imprezy?
    Na warsztaty – można.
    Na imprezy – nie można.
  8. Czy organizator zapewnia uczestnikom parking?
    Nie, parking każdy z uczestników organizuje sobie indywidualnie. Jeżeli uczestnik korzysta z parkingu hotelowego, to wszelkie opłaty również należy uiścić w hotelu.
  9. Czy obowiązują procedury związane z COVID-19?
    Jako festiwal stosujemy się do zaleceń rządowych w tej kwestii. Obecnie nie ma żadnych dodatkowych obostrzeń oraz wymogów. Jeżeli jednak sytuacja w kraju zmieni się, to zastrzegamy sobie prawo do wprowadzenia odpowiednich zasad, tak aby festiwal był bezpieczny dla wszystkich uczestników. Od naszych uczestników oczekujemy odpowiedzialności i nie pojawienia się na festiwalu w wypadku choroby.
  10. Czy mogę zostać wolontariuszem na festiwalu?
    Tak, zgłoszenie należy przesłać na registration@salsafestival.pl

 

Jeśli nie znalazłeś tutaj odpowiedzi na swoje pytanie, to skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy! >>> KLIKNIJ I NAPISZ DO NAS <<<