Zaznacz w kalendarzu 7-9.05.2021 WYBIERZ I KUP SWÓJ BILET >>

FAQ

1. MIEJSCE FESTIWALU - GDZIE ODBYWA SIĘ FESTIWAL? JAK TAM DOJECHAĆ?

WSZYSTKIE IMPREZY I WIĘKSZOŚĆ WARSZTATÓW mają miejsce w HOTELU SANGATE (adres poniżej)

WYBRANE WARSZTATY, LABy i/lub BOOTCAMPy odbędą się w HOTELU AIRPORT OKĘCIE (4 minuty piechotą od głównego hotelu)

Proszę sprawdzić aktualne informacje, tutaj: https://salsafestival.pl/pl/lokalizacje/

SANGATE HOTEL AIRPORT

adres: 17 stycznia 32, Warszawa 

Hotel jest bardzo blisko głównego lotniska (WAW- LOTNISKO CHOPINA)

przystanek autobusowy: 17 STYCZNIA

 

Transfer z Lotniska Chopina (WAW)

7 minut taksówką

  • LUB
  • 5 minut komunikacją miejską (autobus 188, 175)

z przystanku: LOTNISKO CHOPINA-PRZYLOTY

do przystanku: 17 STYCZNIA

do przejazdu wystarczy  jednorazowy bilet 20- minutowy (3.40 PLN)

 

Transfer z lotniska MODLIN (WMA)  – mniejsze lotnisko dla tanich linii, 50 km od Miejsca Festiwalu

  • lotniskowy autobus wahadłowy + pociąg + autobus miejski
  • LUB
  • Modlinbus (lotnisko – Centrum) + autobus miejski (Centrum – hotel)

 

Transfer z dworca kolejowego (DWORZEC CENTRALNY)

  • autobusem miejskim 175 z przystanku: DWORZEC CENTRALNY na przystanek 17 STYCZNIA (czas przejazdu: 20-25 minut)

 

Zajrzyj TUTAJ  po więcej szczegółów na temat KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ w Warszawie

2. MIEJSCE FESTIWALU - CZY W HOTELU FESTIWALOWYM MOGĘ PŁACIĆ W EUR, USD albo KARTĄ KREDYTOWĄ?

W biurze festiwalowym będzie możliwy zakup biletów wyłącznie za gotówkę w PLN lub EUR.

Za napoje i jedzenie płaci się tokenami, które można kupić na specjalnych stoiskach za gotówkę lub płacąc kartą.

Formy płatności akceptowane przez sprzedawców na stoiskach (buty, ubrania, inne) zależą od każdego sprzedawcy.

W pobliżu są bankomaty: 1 przed samym hotelem Sangate oraz 2 inne w odległości 4 minut spacerem.

W biurze festiwalowym ani na recepcji hotelu nie ma możliwości wymiany waluty.

3. BILETY - JAK WYBRAĆ RODZAJ PASSA?

Opisy typów passów znajdziesz TUTAJ

Ceny passów znajdziesz TUTAJ

Polecamy VIP PASS, który zawiera wszystkie warsztaty (z wyłączeniem warsztatów Beginners, Bootcampów oraz Labów, objętych osobnymi biletami) oraz wszystkie imprezy festiwalowe (wstęp na wszystkie parkiety oraz koncerty i wieczorne pokazy)

Jeśli interesuje Cię wybrany styl taneczny, możesz wybrać spośród SALSA PASS, SENSUAL PASS i CUBAN PASS. Zwykle mamy 3-4 sale SALSY, 3 sale SENSUAL oraz 3 sale CUBAN, na których równolegle odbywa się kilka zajęć do wyboru.

Instruktorów zaplanowanych do prowadzenia warsztatów w ramach każdego ze stylów możesz zobaczyć TUTAJ

PARTY PASS to ekonomiczne rozwiązanie dla wszystkich tych uczestników, którzy chcą skorzystać tylko z imprez (zawiera 4 imprezy festiwalowe: wstęp na wszystkie parkiety, zaplanowane koncerty oraz wieczorne pokazy)

BEGINNER PASS to bilet na specjalny program warsztatów PODSTAWOWYCH dla całkowicie początkujących. Zwykle dodajemy ten typ biletu do cennika w lipcu. Zawiera 10-15 warsztatów początkujących z różnych stylów. W wersji z imprezami zawiera Party Pass w obniżonej cenie.

Bliżej wydarzenia dodajemy opcję DAY PASS, zawierającą wszystkie warsztaty oraz imprezę wieczorną wybranego dnia festiwalowego. Opcja ta odpowiada VIP PASSowi ważnemu przez 1 wybrany dzień.

Na pojedyncze imprezy (obejmującymi też zaplanowany w programie na dany wieczór koncert) wstęp możliwy będzie po zakupie biletu: THURSDAY/FRIDAY/SATURDAY/SUNDAY PARTY. Pojawią się one w ofercie w ostatnim okresie sprzedaży, jeśli pozwoli na to liczba uczestników.

4. BILETY - JAK SIĘ ZAREJESTROWAĆ I KUPIĆ ONLINE PASS NA FESTIWAL?

Możesz kupić wszystkie rodzaje passów przez  formularz  rejestracji i płatności dostępny TUTAJ.

System prosi o podanie danych do rejestracji, a następnie przekierowuje do operatora płatności DotPay, gdzie wymagana jest natychmiastowa płatność wybranym kanałem (np. przelew bankowy, karta kredytowa). Nalezy postępować dokładnie według otrzymanych wskazówek. W przypadku niektórych banków system wymaga wprowadzenia ściśle określonego tytuły płatności, którego nie należy zmieniać.

Po zaakceptowaniu płatności przez system DotPay BILET ELEKTRONICZNY jest wysyłany automatycznie na adres mailowy podany przy rejestracji.

Powinieneś otrzymać dwie wiadomości:

  1. na adres mailowy płatnika: od DotPay transakcje(at)dotpay.pl potwierdzające udaną transkację
  2. na adres mailowy uczestnika: od registration(at)salsafestival.pl z imiennym biletem w załączniku

UWAGA! Jeśli proces rejestracji i płatności zostanie przerwany lub zatrzymany na którymkolwiek etapie, będzie konieczność powtórzenia całej procedury.

Zwróć uwagę, czy wprowadzony adres email nie zawiera literówek czy błędów. Taki błąd spowoduje, że nie będzie możliwe wysłanie biletu.

Uczestnik jest odpowiedzialny za zachowanie zapisanego biletu na urządzeniu mobilnym lub wydruk biletu.

Jeśli po potwierdzonej udanej transakcji nie otrzymasz maila z biletem skontaktuj się z nami możliwie najszybciej na registration@salsafestival.pl i pozwól sobie pomóc! Nie czekaj na ostatnią chwilę: im bliżej wydarzenia tym trudniej jest nam szybko zareagować na Wasze prośby.

Przed zgłoszeniem braku biletu upewnij się, czy biletu nie ma w podfolderach skrzynki (szczególnie: Oferty, Spam).

5. BILETY - JAK MOGĘ DOSTAĆ ZNIŻKĘ?

Niestety nie oferujemy zniżek indywidualnym uczestnikom.

Aby otrzymać GRUPOWĄ zniżkę na poziomie 10% możesz albo dołączyć do grupy zorganizowanej, albo stworzyć swoją grupę i zostać oficjalnie naszym Ambasadorem.

Musisz się tylko upewnić, że możesz zebrać minimum 10 osób chętnych do zakupu passów festiwalowych ( Party Passy, passy warsztatowe, passy na Bootcampy. Laby oraz Day Passy) i napisać do z.sadowska@salsafestival.pl . Prześlemy Ci obowiązujące zasady zakupów grupowych i współpracy i jak tylko je zaakceptujesz, otrzymasz kody promocyjne do rejestracji członków grupy ze zniżką.

Im liczniejsza grupa, tym więcej możesz zyskać jako Ambasador.  Z przyjemnością premiujemy Was za dobrą współpracę.

6. BILETY - MAM KOD ZNIŻKOWY. CO TERAZ?

Każda grupa zniżkowa ma inny zestaw kodów, a każdy pass wymaga zastosowania innego kodu zniżkowego. Aby skorzystać z kodu dowiedz się od Ambasadora grupy, do której dołączysz o:

  • NAZWĘ GRUPY
  • aktualny KOD ZNIŻKOWY na pass, który wybrałeś
  1. Idź do https://salsafestival.pl/en/payment/
  2. Wybierz pass z listy
  3. Wpisz nazwę grupy w pole NAZWA GRUPY
  4. Wprowadź kod promocyjny w pole KUPON ZNIŻKOWY
  5. Wypełnij formularz danymi zgodnymi z dokumentem tożsamości i przejdź do płatności
  6. Wykonaj płatność i czekaj na swój EBILET

Jedyną legalną drogą otrzymania kodu zniżkowego jest kontakt z Ambasadorem grupy, do której dołączasz.

Użycie kodu zniżkowego pobranego od Ambasadora grupy oznacza zgodę na udzielenie dostępu Ambasadora grupy do  wybranych danych dotyczących transakcji (imię i nazwisko posiadacza biletu, typ biletu i data zakupu). Dostęp jest udzielony wyłącznie do czasu zamknięcia sprzedaży biletów dla danej edycji wydarzenia.

7. BILETY - DLACZEGO KOD ZNIŻKOWY NIE DZIAŁA?

Każda grupa zniżkowa ma inny zestaw kodów, a każdy pass wymaga zastosowania innego kodu zniżkowego.

Upewnij się, że kod, którego używasz pochodzi bezpośrednio od Ambasadora/ Promotora (w innym przypadku może być nieaktualny albo nieprawidłowy) i że dotyczy rodzaju passa, który chcesz zakupić.

W polu NAZWA GRUPY wprowadzasz nazwę grupy zniżkowej.

W polu KUPON ZNIŻKOWY wpisujesz tylko kod numeryczny w formacie XXXX-XXXX-XXXX

Sprawdź dokładnie, czy w kodzie nie ma błędów w znakach lub nie wprowadziłeś przy kopiowaniu znaków dodatkowych (np. spacji).

Jeśli żadna z powyższych wskazówek nie pomoże, skontaktuj się z Ambasadorem, który rozwiąże problem bezpośrednio z nami.

8. BILETY - CZY WYSTARCZY MIEĆ DOKUMENT ZE ZDJĘCIEM, ŻEBY WEJŚĆ NA FESTIWAL?

Wstęp na festiwal możliwy jest po okazaniu IMIENNEGO BILETU (wydrukowanego lub w wersji mobilnej) oraz DOKUMENTU ZE ZDJĘCIEM potwierdzającego Twoje dane na bilecie.

Dokument bez biletu nie wystarczy, żeby wejść.

Po okazaniu biletu otrzymasz OPASKĘ, którą jesteś zobowiązany nosić przez całe wydarzenie, bez wyjątku. Opaskę zakładamy uczestnikowi na rękę w momencie odbioru.

Nie jest możliwy odbiór opaski w imieniu innej osoby, anie założenie opaski później, niezależnie od okoliczności.

UWAGA! W przypadku grup zorganizowanych zasady odbioru opasek mogą się różnić. Jeśli należysz do grupy zorganizowanej, upewnij się u jej LIDERA – AMBASADORA w jaki sposób odbierzecie opaski.

9. BILETY - CO ZROBIĆ, JEŚLI PO REJESTRACJI ONLINE NIE DOSTAŁEM BILETU?

Rejestracja jest kompletna, kiedy:

  • wypełnisz formularz wymaganymi danymi
  • procedura płatności jest zakończona i zaksięgowana
  • imienny bilet przyjdzie na Twój adres mailowy, podany przy rejestracji (w formie załącznika PDF)

Jeśli nie dostałeś biletu po rejestracji, może to oznaczać, że:

– Twoja transakcja nie została zakończona i system nie otrzymał informacji o wpływie środków umożliwiającej wysłanie biletu

– przy rejestracji podałeś błędny email  i nie można dostarczyć do Ciebie potwierdzenia i ebiletu

– otrzymałeś mail z biletem, ale wpadł do jednego z podfolderów poczty (np. Oferty) lub folderu SPAM.

Jeśli nie znalazłeś biletu w podfolderach, a środki rzeczywiście zeszły z rachunku, karty kredytowej itd. skontaktuj się z nami na registration@salsafestival.pl w celu wyjaśnienia sprawy.

Jeśli Twoja transakcja jest NIEUDANA i nie znasz przyczyny (np: używasz karty kredytowej, która działa bez problemu przy innych serwisach, nie przekroczyłeś limitu środków, funkcja płatności online jest dla karty aktywowana itd.) skontaktuj się bezpośrednio z operatorem płatności DotPay pod adresem support@dotpay.pl w celu uzyskania pomocy i wyjaśnień.

Zespół El Sol Salsa Festival, ze względu na ochronę danych nie ma dostępu do szczegółów technicznych Waszych transakcji.

10. BILETY - ZGUBIŁEM WCZEŚNIEJ ZAKUPIONY BILET. CZY MOŻECIE MI POMÓC?

Prosimy o wiadomość na registration@salsafestival.pl z adresu mailowego podanego przy rejestracji i o przesłanie szczegółów transakcji (rodzaj passa, podane dane, szacowana data zakupu, ew. dane grupy zniżkowej itd)

Prosimy o kontakt możliwie najszybciej, zebyśmy mogli Ci pomóc. Nie czekaj do ostatniej chwili: im bliżej wydarzenia, tym trudniej nam będzie szybko zareagować na Twoją prośbę. Ostatnie dni przed festiwalem zwykle jesteśmy już OFFLINE, nie odpowiadamy na wiadomości mailowe.

11. BILETY - CZY MOGĘ ODSPRZEDAĆ LUB ODDAĆ MÓJ PASS?

Passy festiwalowe są imienne i przy wejściu będziemy sprawdzać zgodność danych z dokumentem tożsamości. Aby odsprzedać / oddać pass innej osobie, zgodnie z naszymi Warunkami Sprzedaży (patrz TUTAJ) musisz zgłosić chęć zmiany danych na bilecie na registration@salsafestival.pl oraz w stosownym przypadku dokonać dopłaty zgodnie z podanymi szczegółami.

Nowy właściciel otrzyma bilet ze swoim nazwiskiem.

Proces odsprzedaży i zmiany danych na bilecie (łącznie z dokonaniem dopłaty, jeśli dotyczy) musi zostać zakończony w terminach podanych w Warunkach Zakupu  TUTAJ

Żadne powiadomienia o zmianach nie będą przyjmowane później, niezależnie od przyczyny (w tym również przy wypadkach losowych).

12. BILETY - CZY MOŻNA KUPIĆ PASS NA MIEJSCU, PODCZAS WYDARZENIA?

Dostępność passów za gotówkę na wydarzeniu zależy od poziomu wyprzedania w przedsprzedaży.

Ceny na wydarzeniu są znacząco wyższe od cen w przedsprzedaży, dlatego polecamy wcześniejszy zakup.

W wyjątkowych przypadkach, jeśli liczba uczestników przekracza dozwolone limity, możemy być zmuszeni do zamknięcia sprzedaży wybranych typów passów lub biletów na pojedyncze imprezy. Stosowna informacja podana będzie na stronie internetowej i w mediach społecznościowych

W biurze festiwalowym akceptujemy wyłącznie GOTÓWKĘ w PLN oraz EUR.

13. BILETY - NIE MOGĘ UCZESTNICZYĆ W FESTIWALU. JAK MOGĘ ZWRÓCIĆ BILET?

Zwrot biletu jest możliwy jedynie w ciągu 14 dni od daty zakupu,  z zastrzeżeniem biletów kupionych po 25 października (informacja poniżej). Jesli zdecydujesz się zwrócić pass w ciągu 14 dni wystarczy zgłosić ten fakt na adres registration@salsafestival.pl wysyłając dane biletu, którego zwrotu chcesz dokonać. Zwrot można zlecić pisząc wyłącznie z adresu mailowego podanego przy rejestracji danego biletu.

Po 14 dniach od zakupu zwrot biletu jest niemożliwy. Dotyczy to również wszelkich sytuacji szczególnych, nagłych wypadków itd. W takim przypadku zostaje możliwość odsprzedaży biletu z zastrzeżeniem zasad podanych w Warunkach Sprzedaży.

UWAGA: Passy zakupione w ostatnich dniach przedsprzedaży online mają ograniczony czas na zwrot. Szczegóły określają bieżące Warunki Zakupu TUTAJ

Odbiór opaski festiwalowej automatycznie blokuje możliwość zwrotu takiego biletu.

14. BILETY - JAK MOGĘ OTRZYMAĆ FAKTURĘ / POTWIERDZENIE ZAPŁATY ZA BILET?

Aby otrzymać potwierdzenie płatności zgłoś się do nas bezpośrednio po dokonaniu zakupu, przesyłając na adres registration@salsafestival.pl dane do faktury i informacje o dokonanej transakcji (data zakupu, rodzaj passa, kupujący). Standardowo wysyłamy fakturę w wersji elektronicznej. W razie zapotrzebowania na fakturę papierową, prosimy o stosowną informację przy zgłoszeniu i o podanie adresu do wysyłki.

Jeśli pass został zakupiony przez pośrednika, o fakturę należy wystąpić do niego.

15. STOISKA - CZY MOGĘ SPRZEDAWAĆ SWOJE PRODUKTY PODCZAS WYDARZENIA?

Co roku gościmy sprzedawców z różnych krajów oferujących produkty atrakcyjne dla naszych uczestników, głównie obuwie i odzież taneczną. Jeśli chcesz do nich dołączyć, skontaktuj się z m.majchrzak@salsafestival.pl

Ze względu na długoletnią współpracę z wieloma sprzedawcami przestrzeń dla nowych partnerów jest ograniczona.

26. PROMOCJA - CHCĘ PROMOWAĆ SWOJE WYDARZENIE TANECZNE NA WASZYM FESTIWALU. JAKIE SĄ MOŻLIWOŚCI?

Mamy różne opcje promocji dla organizatorów wydarzeń tanecznych. Możesz zakupić jeden z pakietów, zawierających: prezentację ulotek, roll-upów, ogłoszenie w folderze festiwalowym, promocyjne video na naszych ekranach i inne. Skontaktuj się z m.majchrzak(at)salsafestival.pl, żeby ustalić szczegóły. Informacje ogólne znajdziesz TUTAJ

Materiały promocyjne, których prezentacja w miejscu festiwalu nie została wcześniej uzgodniona z organizatorem, będą natychmiastowo usuwane. Wszelkie działania promocyjne planowane na nasz event muszą również być ustalone z wyprzedzeniem.

 

Jeśli nie znalazłeś tutaj odpowiedzi na swoje pytanie, to skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy! >>> KLIKNIJ I NAPISZ DO NAS <<<